بریجستون شریک رسمی رالی EV 2023 شد.




بریجستون شریک رسمی رالی EV 2023 شد.

بریجستون از رالی وسایل نقلیه الکتریکی با تایرهای EV Ready، Webfleet پشتیبانی می کند.

رالی EV به مدت پنج روز از 3 تا 7 جولای در بریتانیا و ایرلند برگزار می شود و شامل 50 وسیله نقلیه الکتریکی خواهد بود. این رویداد فرصتی را برای بریجستون فراهم می کند تا فناوری نوآورانه Enliten و محصولات EV Ready مانند تایر جدید Turanza 6 و Duravis Van را به نمایش بگذارد.

آندریا ماننتی، نایب رئیس منطقه شمالی لاستیک بریجستون گفت: «ما نمی‌توانیم رویداد مناسب‌تر یا مرتبط‌تری را برای مشارکت با رالی EV فکر کنیم، زیرا تعهدی بلندمدت به محیط‌زیست و پایداری می‌دهیم تا اعتماد نسل‌های آینده را جلب کنیم. به عنوان بخشی از تعهد ما برای کمک به شکل‌دهی آینده جابه‌جایی پایدار، ما در حال سرمایه‌گذاری برای کارآمدتر و قابل دسترس‌تر کردن تحرک الکتریکی برای رانندگان و ناوگان هستیم و رالی EV یک کمپین درخشان است که فلسفه پایداری ما را به اشتراک می‌گذارد. ما پیشگام لاستیک‌های ممتاز EV ready»» خود خواهیم بود و رزش آن‌ها را طی پنج روز هیجان‌انگیز به مخاطبان زیادی نشان خواهیم داد.»

رالی EV (EVR) نمایش زیرساخت شارژ خودروهای برقی بریتانیا و ایرلند است که با فناوری تمیز و نوآورانه خودرو ترکیب شده است. این پروژه های نمادین تنها دو نقطه برجسته از چالش Capital City هستند که در کاردیف در 3 جولای آغاز می شود و در لندن، ادینبورگ و بلفاست قبل از رسیدن به پرچم شطرنجی در دوبلین در 7 جولای 2023 به پایان می رسد.

کالین بویتون، مدیر رویداد رالی EV گفت: "ما خوشحالیم که بریجستون امسال به عنوان شریک رسمی تایرها به ما پیوسته است. این یک رشته کاملاً جدید به پیام‌رسانی و روایت اضافه می‌کند که می‌توانیم تا زمانی که رالی زنده است، ارتباط برقرار کنیم.

رالی EV مصادف با عرضه تایر جدید تورانزا 6 بریجستون است که برای برآوردن نیازهای خاص خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

لاستیک Turanza 6 کاملاً برای خودروهای هیبریدی و برقی مناسب است و به بهینه سازی عملکرد آنها کمک می کند. این لاستیک شامل مقاومت غلتشی کم برای صرفه جویی در عمر باتری، کنترل عالی برای رسیدگی به مشکلات مربوط به رانندگی با خودروهای الکتریکی، تحمل سایش بیشتر در برابر سایش تایرها به دلیل افزایش وزن و گشتاور بیشتر و کاهش صدا برای راحتی راننده است.



منبع: https://www.tyrepress.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0